on nyt takana ja vieläkin on ajatukset vähän sekasin... paaaaaljon oli hyvää ja mun ajatusmaailmaan sopivaa juttua mut sit jotain asioita jotka jäi mietityttää.. sitä en tiedä onko ne oleellisia vai ei.. aika näyttää. toisaalta onhan ne Hiturillakin toiminu miks ei mullakin. 

Lauantaina Tarmon kanssa tehtiin seuraamista ja sitä oikeaa paikkaa sivulla. vähän Tarmo on vinossa ja siihen pitä nyt puuttua enemmän. seuraamistreenit oon tehny liian helpoks Tarmolle.. ne on kuulemma pentukoiran tasosia treenejä... toisin sanoen vaikeustasoa pitää nostaa! ja reeniä pidentää. ja palkkana pidetään patukkaa kuulemma Tarmo ei pidä nakkeja minään....

sunnuntaina me sitten otettiin se nouto asiaks. mä oon naksulla alottanu ja sillä jatketaan tuon noudon kanssa. pitää vaan vahvistaa oikeaa toimintaa ja jättää muut huomioimatta. mun pitäs osata pitää naamani kiinni koska jokaisesta hyvä sanasta Tarmo alkaa käymään kierroksilla...

aina iltapäivällä ku hallilta lähettiin oli pää ihan jumissa. onneks sirpa kuvas videokameralla ja me päästää purkamaan tuo kurssin anti oikeen kunnolla.  paljon oli koiria ja monen tasoisia, monenlaisilla "ongelmilla" varustettuna.

muistakaan antaa sydäntä ku kehutte koiraa :D