enpä sit jaksanu enää eilen kirjottaa ku oli piiitkä päivä..
aamusta heti meinasin nukkua pommiin.. kiitos katrille joka soitti ja niin mä en ainakaan kauheesti myöhästyny :P no lapualle ku saavuttiin ni  saman tien lähetiin haku mettään.. kivaa oli ja tarmokin teki hienosti vaikkakin hieman yritti jäljestää ukkoa toiseen pistoon. tais kuitenki tykätä ja marika sano et saattais kovinkin olla lahjoja hakuun on sen verran tempperamettinen , avoin ja käy hyvällä vietillä. no mä tykkäsin kans siit ja haku olis musta muutenkin kivempaa mut täällä kun ei ole sitä porukkaa nii.. :/
okei sen jälkeen mentiin multapellolle tekemään jälkeä.. tuli sit suoritettua jäljen teon pieni oppimäärä.. ;) ja alusta ihan aloitettiin nallen kans sit mentiin ajamaan jälki ja välillä se alko jo menee hyvi mut sit taas ryöväs kauheesti.. nalle käski tehä uuden jäljen ja mä tein ja sit saman tien ajettiin se meni hieman paremmin mut ei viel hyvin MUTTA nyt mäkin pääsin paremmin jyvälle kuin se hmma toimii oikei.. oli hienoa nähdä kuin sit koirat toimii ku ne oikeesti osaa ajaa jälkeä.. kattelin ku nalle ajo omalla sakemannilla tosi pitkän mis oli esineet ja kaikki.. oli hienoo nähtävää :) sit oli ruoka ja sen jälkeen otettiin tottista.. ja tarmon edistämistä pois kyl se jo ihan kohtalaisesti sit toimis ainoo on et ohjaajan pitäs vaan saada motoriikka toimimaan paremmin ni homma luonnistais taas.. sit oli suojelu näytös ja sit vietti testi.. pääs roosa ekana kehiin.. ja se yllätti tosi paljon mua... arka se oli minkä mä tiesin mut se kuitenki selkeesti haukku uhkaa eikä menny piiloon mun taakse :D
tarmo taasen sai vahingossa patukasta päin näköä ja sit meni vähän jumiin siitä. nalle tuumas et se on pentumainen viel kovasti eikä se ees oo kauheen rohkea et ei siit kovaa koiraa tuu.. no sehän nähdään ;)
sen jälkeen kello oli 17ja homma oli ohi ei muuta ku kotia päin.. eeva soitti kauan menee j asit kertos et karsinaa eioo tehty viel ollenkaan satalasis tallille ja hommiin.. oli sit homma paketis 22.46!! pikkasen mä oli väsyny.. kotiin ja nukkumaan,... mä oli n varma etten jaksa tänään herätä.. vaan niin mää oli töis kuitenki ajoissa :)