se on nyt totta :D me saatiin ku saatiinkin puserrettua HK1:nen kolmostuloksella tosinmut kuitenki...

TK1 BH HK1 Nirhankankaan Williamgoodmoon <3

 

hakumetässä Tarmo oli oma itsensä ja 3:lla pistolla tuli 3 ukkoa ja aikaa meni 5min.... kyllä mä siihen malliin siel juoksinki.. :/ tuomari kiitteli kovasti että maalimesmotivaatiota on tosi hyvin, mut hallintaa tai risteilyä ei ole ollenkaan... noh tämähän me kyl tiedettiin jo ennenstään... että yllätyksiä ei tullu sen suhteen.. nyt mä lähinnä ajattelin ku mehtään mentiin et mun tarvii vaan antaa Tarmolle aikaa ni kyllä se ne kaikki ilmasee, se ei varmastikkaan jätä ketään mehtään.. noh 160p ja esineruudulle.. siellä tulikin sit pohjanoteeraus...  hävetys kymppi!!!!!!! jätkä paino menee kovalla vauhdilla eikä sillä ollu muka esineetsinnästä mitään hajua..ei pysyny ruudussa ja loppu huipennukseksi se meni "ilmasemaan" jennin jolle mä mennessä jätin pallon... noh tiedänpä etten seuraavalla kerralla jätä sinne mitään... pisteitä pyöree 0.

 

tottis sit... seuraaminen oli vähän sinne päin parantuen loppua kohti mut paikka oli millon edessä millon perässä jätöissä istumista Tarmo ei tehny vaan jäi seisomaan.. maahan meno ja luoksetulo oli ok muuten mut edessä asento oli vino. noudot oli muuten ihan hyvät mut jokaisessa se mälväs kapulaa ja tasamaa noudossa eka tassuilla meni kapulan päälle ennen ku otti sen suuhun. metrisellä mennessä hieman ehkä hipasi estettä takasin tullessa se ei koskenu ollenkaan. A-este meni hyvin mälvämistä lukuun ottamatta. ja sitten.. eteen meno...mä oon niin vähän ottanu sitä maahan sielä päässä että eihän se mua kuunnellu ollenkaan vaikka karjuin kitarisat suun ulkopuolella...  joten sekin liike meni nollille. paikka makuu oli erinomainen. kaikista virheistä huolimatta me saatiin 74p ja HK1 koulari kolmostuloksella!!!!!!!!!!

noh nyt me ainakin tiedetään mitä pitää harjoitella... ilmasua, esineruutua, eteenmenon loppuosaa, jätöistä istumista, kapulan pitämistä, ja ennen kaikke HALLINTAA sitä miten se tulee sitä en tiiä mut eiköhän se joskus mullekkin valkene...