Tarmon kanssa oltiin Lohtajan TOKO kisoissa ja vuorossa oli ekaa kertaa AVO luokka... kovin suurin odotuksin me ei siihen lähetty koska Tarmo ei VIELÄKÄÄN osaa luoksetulon pysäytystä.. Jalka suussa  pisteitä tuli 146 mikä oikeutti 2. tulokseen... pari tyhmää omaa mokaa tuli suurinpana mä pidän sitä et otin sen ruokakupin esille... mutku tuntu ettei koira jaksa muka mitään tänään.. :/ toisaalta eihän tuossa nyt niin huonoja numeroita ole mut ei ne kyl sit hyviäkään ole...

 

paikallaan olo 8 (tarvi ylösnousuun 2 käskyä)

seuraaminen taluttimetta 7 (jätin ruokakupin jossa oli ruokaa jonku matkan päähän kehästä ja se ennakoi mm kääntymisiä ja meinas "karata" kupille sinnepäin kun seuruutettiin--> tyhmä moka iteltä)

maahanmeno seuraamisen yhteydessä 9 (ei noussu eka käskyllä ylös)

luoksetulo 5   (tuomari tais sekoilla.. se ei vissiin nähny mun käsi merkkiä ja luuli et mä otan sen suoraan luokse ilman pysäytystä... )

seisominen seuraamisen yhteydessä 8 (pientä liikettä mun palatessa takasin päin koiraan taakse ja sit sivulle)

noutaminen 8,5  (pureksi kapulaa vähän ja jotain muutakin siin oli mut en muista mitä)

kauko-ohjaus 7 (istu käskyillä Tarmo tuli aina 20cm eteen päin muuten hyvä)

estehyppy 6 ( meinas kurvata sille kupille ihan tosissaan... :( mun istu käsky oli ehke hieman painostava ja palas takas, kävi esteeseen koskemassa kunnes istu, loppu ok)

kokonaisvaikutus 9 (koirassa on "liikaa virtaa", enemmän tarkkuutta tekemiseen)