treenailtiin. Eka meinasin että vaan leikitään ja pelaillaan Tarmon kans ei ollu yhtään semmonen olo että tehtäisiin töitä bh:ta ajatellen. no tultiin halliin sisään ja Tarmo oli ihan täpinöissä ja sit että sen kuulolle sain ni hieman seuruutin ja perhana se oli hyvää :D paikka oli oikee vire oli hyvä ja kontaktikin oli huima!! mä olin ällikällä lyöty! no ei mitään sen innoittamana mä sitten otin seuraamista eka sit liikkeestä istumistä ja maahan menoa. se maahan meno on tökkiny jonku verran ja Tarmo on tarvinnu toisen käskyn että menee maahan. nyt sit palkkasin sen namilla heti siitä maahan menosta ja sen huomas heti että se alko mennä paremmin.-> tätä täytyy nyt toistaa useemman kerran. :) sit muutaman kerran tuli vipa ku liikkestä istuminen meni hyvin ja siitä lähettiin liikkeelle se jäikin istumaan ja mä olin pihalla et minne koira hävis. toki tuli ku annoin uuden ksäky. mä sitä mietein että mä taisin hätäillä sitä liikkeelle lähtö ja siks koira oli sit pihalla ja jäi paikoilleen.. TARKKUUTTA TARKKUUTTA.
sit käytiin kokeilemassa penkkejä yms. mä laitoin Tarmon kiipeemään niiden päälle. oli siel joku semmonen peko este tms. joka liikkuu sen päälle yritettiin useemmanki kertaa ja ensimmäiset askeleet meni hyvin siinä päällä me ei sit edes yritetty liikkua ku Tarmoa pelotti ;)
 sit mentiin "pimeeseen huoneeseen" tai siis Tarmo jäi ulko puolelle ja mä kävin "piilottamassa" muutaman namin sinne ja sit lähetin Tarmon ovelta etsimään. Hyvin meni ja eka satsi nameja löytykin kohtuu helposti. hienosti Tarmo jatko etsimistä ja laajes aluetta ja kävi kaikki nurkat läpi. sit otin sen sielt huoneest pois ja piilotin uudet ja eri paikkoihin. niiden etsiminen vaati sit jo senkin että Tarmon pitäis hypätä pöydälle jotta se saa namin. nyt meni vähän kauemmin että kaikki löyty ja lähetin pariin kertaa Tarmon uudestaanki mutta loppujen lopuks löyty kaikki ja sit leikittiin patukoilla :D  mä oli päivän saldoon tyytyväinen kuitenki loppujen lopuks.

nyt aattelin alkaa pikku hiljaa opettaa eteen menoa. katsotaan miten homma lähtee käyntiin..