tuntuu et ku on vapaa päivä ni sillon on paljon enemmän hommia ja melkein pää kolmantena saa mennä paikasta toiseen... eilen siivottiin tarhan pohjaa, elosuojasta karsinan tilaa ym pientä.. no nyt ne on sitä vaille valmiit et voi ajaa hiekkaa ja alkaa tehä vipalle karsinaa. huomennahan se jo tuleekin. tytöt menee hakeen (mä oon siel lapualla koirien kanssa kouluttautumassa :D ) joten pitäs ny ainakin karsina saada valmiiks.. ja oikeestaan tarhakin muuten tulee tialn ahtaus:/
eilen en jaksanu kirjottaa olin niin poikki, mut kävin ajaa werkun viimeistelyt ja ihan hyvälle se tuntu oli tosi ilonen ja meni ihan jees :D toivotaan et tänään tärppäis ja tolppa kera 1200 euron tulis.. sit viel 9 jälkeen illalla kävin murtsikalla ja voi kiesus et oli siistii.. :D mä kävin tröötissä ajamassa meren rannas siel oli sairaan hyvä ajaa!!!! on vesi niin matalalla et siel meni semmosia kivoja reittejä enkä oo ees koskaan päässy niin pitkästi ajaa ku nyt pääs.jos vaan kerkeän tänää ni käy taas illalla siel.. jos katri vaiks lähtis mukaan otolla ja luppiksen ja missin mää käytän siel vielä ennen ku se vesi nousee. se oli kyl tosi hyvä paikka ajaa ku kaikki tiet alkaa olla sika kovia ni se meren pohja on ihan paras paikka ajaa. mä oon aivan hekumoissani :D:D:D:D:D
jeps mut nyt täytyy mennä lenkittää koirat ja sit tallille ku en oo viel ees vehkeitä saanu laitettua ja sit nokka kohti oulua.. AI NIIN!!! Werkku KARSITTIIN EILEN JYVÄSKYLÄSTÄ!! sitä ei oo aikasemmin koskaa karsittu.. mut nyt oli siihen meidän sarjaan hieman tunkua ja vaiks se oli jaettu ni ei me päästy matkaan:( ei sillä jos hevosella on 391 pistettä ja ei pääse mukaan ni ei se mitn.. ehkä ne on sit hieman kovempia lähtöjäkin.. :P eeva kyl meinas ettei ne oikeen paljoo edellisiä kovempia ollu mut noo ei se mua haittaa.. olis tullu vähän turhan tiheään startattua.. pysyis nyt vaan lihat pojalla päällä..ja tuleehan noita.. me saadaan kuitenki viel tänä vuonna juosta nuorten sarjoja..
okei mut nyt koirat jo hätyyttää joten mää meen lenkkeilee niitten kans ja sit reippaana tallille...peukut pystyyn et me saadaan rahaa...