on tehty monenlaista... on tehty kotona ja käyty hallilla ja sit uutena juttuna on ollu HIIHTO... Nauru minä joka ei osaa ku räpiköidä oon sit yrittäny räpiköidä koirien kanssa pitkin maita ja mantuja niin että ne ( ja ehke vähän mäkin) sais raitista ilmaa ja aurinkoa.. hyvin on tähän asti onnistunu tosin Vanha Herra Tinto jättää seuraavan kerran väliin ihan vain vanhuutensa takia.. huomaa ettei vanhus oikeen jaksa vaikka vauhti ei tosiaankaan päätä huimaa....CoolSilmänisku Tarmo sen sijaan nauttii ja painelee menee millon edellä millon perässä.. vielä ku mä saisin onnistumaan sen niin että se olis valjaissa ja ehke vähän "vetäis" mut vain vähän koska muuten mä olen taas turvallani.. ei siis tosiaankaan ole mitenkään niinku mun laji toi hiihtäminen... moni sais siitä hyvät naurut ku tulis kattomaan Nauru ei siinä itekki mä hihittelen ku naamalleni aina tasasin väli ajoin... ajaudun... Silmänisku