oltiinpas werkun kans ylivieskassa se oli 3:s! mä oon tosi tyytyväinen! avaus oli 13,5 kierros 16 3. puolikas 22 ja vika 13. werkku jäi viimeseks lähös vaiks lähti hyvin.. (hyvin ymmärrettävää tossa vauhissa) vika taka suora ku alko jupe kääns 3:lle ja sieltä heittämällä porukan ohi ja kuolemaan prässäämään johtavaa. hetken jo näytti sille et nyt se perkele nujertaa ton terrorin mut sit kuitenki 100m ennen maali iski väsy ja se puutus niin et yks kerkes tuikkaa ohi. mä oon tooosi tyytyväinen et siltä oikeesti löytyy palasta!! siistii.. pientä varusteiden lisäystä joudutaan tekemään elikkäs polvarit(oli pätkässy kovas vauhdissa) ja sit kokeillaan kuolaimen nostajaa.

no ravien jälkeen ku olin kotona mä hyppäsin autoon ja karautin mummmolle kattoo luppista ja jorea. 4 aikaan olin perillä 5:ltä yritin mennä nukkumaan..  noh huonolla yrityksellä puol kasi mä olin jo hereillä eikä menny kauaa ku mummo ja kalervokin oli.. ;) no sit siin hetki kuupailtiin ja sit oli alettava hommiin.. eli vuolla luppis ja sit käydä heittää pikkulenkki ja sit pestä se niin no ja vähän jortsua kans :D ja sit madottaa jore viel sit mä nakkasin ne laitumelle ja lähin ajelee takas kotiin... kotiin tultuaini kävin häiriköimässä katrin mun mukaan kalajoen raveihin ja sit ruoskin hepot ja lähettiin raveihin.. sieltä takas oltiin ysin aikaan no ei muuta ku nukkumaan.. alko jo toi uni velka hieman painamaan.. ;) kakas päivää vaan 2h unilla.. :P nooh täytyy sitä joskus..
tänään olis kaustisen reissu mut jotenki musta tuntuu et nyt on otettava päikkärit et jaksaa... nii ja sit täytyy mennä kannustamaan maarittia ja patea kokkolan näyttelyyn.. on siel jenna ja heri kans :P