noh. me mentiin sinne heti kuudelta ku mulla oli vp ja siel ei ollu ku veijo, kaija tiina ja sit yks tyttö jonka nimee en muista.. no koska eka ryhmän koiria ei ollu ku pavel ni mä hain het Tarmon ja alettiin sen kans hinkkaamaan kuvioita... seuraaminen oli ihan jees. meinasin että palkkaan sen nameilla vaikkakin mulla on patukka kainalossa kokoajan.. no se oli sen verran tahkee et sit käytin kuitenkin sitä patukkaakin palkkana. veijo sanos mulle ettei seuraamisesta saa ku 10 loput 90 tulee muusta ;) vissiin se yritti sanoo ettei se ole meidän suurin puute.. :O no sit mä tein liikkeestä istumista ja maahan menoo ja taaskin tänään se ei istunu vaan valus makaamaan... nimäpä sit kysymään että mikäs perhana tässä nyt sit on? miks se tekee niin?!?!?! ku tällä viikolla on reenattu ja paljon ja eka päivänä se onnistu hyvin ja nyt ei sit enää ollenkaan... no mut neuvottiin ehdollistamaan se paikkaan missä niitä liikkeitä tehdään.. eli istuminen toises paikkaa ja maahan meno toises paikkaa.. nyt ku vielä saisin sen omaan päähän.. koska siinä ku sit tomerana muka koulutin ni vähän ajan päästä huomasin että mä menen kenttää edes takas ja suurin piirtein joka kerta eri paikassa sitä istutan... no johan me on monessa muussakin asiassa menty perse edellä puuhun ni miks ei tässäkin.. ;) liian helppoo mennä siit mistä aita olis matalin.. *huoh* no mä sit kuitenki tein vaan niin ja aloin palkkaamaan sit nopeemmin siitä istumisesta.. mä nyt kokeilen näin.. tässähän vaan on vaarana että se ennakoi ja lähtee sieltä istumisesta sitten kokeessa.. :o no aika näyttää..

sit Tarmo meni paussille ja Hevi tuli keimeihin.. sen kans vaan seurailtiin ja pari luokse tuloo ja sit hauskan pitoo..  eipä juuri muuta..

Sit Tarmo tuli uudestaa keimeihin ku muut oli jo reenannu.. si totettiin hlö ryhmää.. ja just ku oli lähdös pois ni se alkos nuuskii kaijaa ja sit jouduttiin kiertelemään uudestaan..ihan kohtalainen se oli. vaatii vaan paaljo tota "sosiaalistamista" tai oikeestaa kyllästyttämistä ihmisiin.. ettei sen tarvii heti mennä kaikkia moikkaamaan.. sen ei tartteis välittää niistä ollenkaan.. saas nähä onnistuuko..
kuvejakin mä otin mut siel on aika huonot valot et ei oikeen hyviä tullu..
ei kai sit muuta.. AI NIIN mä sain Paten haukkumaan :P
 ja pariin kertaan ;P kyllä toi innostaminen multa onnistuu.. mut kuka sit rauhoittaa ne koirat?? ;D