suunnitelmat ei ihan oo toteutunut niinkun ajatus oli alkuvuodesta.. tai no Laila on saanut olla helpolla.. aika pitkästikkin.. mutta niin on jorekin... :/

mun oma sairastelu on haitannut huomattavasti treenaamista ku ne sanos etten saa kärryihin istua ollenkaan, muutenkin kaikki muu paitsi rauhallinen kävely ja makaaminen on kiellettyä :(

Joten niin inteensiivistä treenausta en ole päässy tekee mitä ajattelin.. on hevoset kuitenkin liikkunu mutta kevyemmin, tosin nämä yli 30 pakkaset on hieman lievittäny sitä pahinta liikutuksen tuskaa mikä mulla on ollu :) juoksutettu on kumpaakin enemmän ja vähemmän ja sitten mm Eeva on ajanut kummallakin. Lailalla hiittiäkin mun ohjeiden mukaan vaan on se silti hankalaa ku et ite yhtää tiiä miten se menee.. Mun hevosilla ku ei pahemmin muut oo ajanu ku mä ite vaan mitä ny sit kuskit starteissa ni on se hankalaa ees toisen sanoo et menikö hyvin vai huonosti....

nyt mennään hissukseen etiäpäin ja toivotaan että mäkin pääsen kärryille taas.

 

koirien kanssa on harrastettu sitä sun tätä vähän, ei mitään erikoisemmin. nyt pitäis ottaa itteä niskasta kii ja aloitella jo niin että olis sitten tottis kasassa ees jotenkin ku lumet on pois ja pääsee hakumettään taas.. :D