enpä ookkaan pitkään aikaan kirjoittanu tänne mitään...

 

Koira rintamalla on ollu aika hiljaista ainakin varsinaisten treenien osalta, ns keittiöreeniä on tehty ruokakupille mutta ei mitään uutta tai ihmeellistä. hallilla oli möllitokot johon osallituttiin... se oli varsin valaiseva kokemus.. ja hauska etenkin katsojille. :D koirassa oli virtaa ku pienessä kylässä ja se sit "keuli" aikalailla monessa liikkeessä eikä vähinten ainakaan seuraamisissa. luoksetulon pysäytys oli hyvä mut ku mä aloin hymyilemään ni Tarmo lähti tulee mun luo?!?!?! ja pysähty taas ku lopetin hymyilemisen.. kuvittelli vissiin että mä vapautan sen... tai jotain,... maahanmeno oli hyvä. paikkamakuu hyvä. nouto oli levoton varsinkin luovutus. kaukoihin tarvitti kauheesti kaksois käskyjä siit tuli 6.  liikkesta seisominen meni nollille.... oma PAHA moka.. mä kävelin ihan liian kovaa muistin sen kyllä ku olin jo liikkeellä että meen liian kovaa mut ei siinä enää voinu hidastaa ja Tarmo suoritti kuulemma erinomaisen istumisen....

pisteitä tuli 146,5 mut mä olin kuitenkin tyytyväinen koska reenattu ei olla pitkään aikaan...

Jorelle kuuluu ihan hyvää se on saanu nyt paljon latua niin kärryjen ku reenkin kanssa ja jahka kelit lauhtuu olis tarkoitus alkaa käydä sillon tällön porukassa ajamassa niin että se tottuu muihinkin hevosiin ja keskittyy itseasiaan. se on kauheesti kasvanu takaa korkeutta mutta mitattu sitä ei oo.

 

Sitten Laila... sille ei kuulu niin hyvää.. :( se on jo erinäisen kerran käyny klinikalla ja taas kohta mennään.. nyt leikkaukseen. sillä on rakenteellinen kurkku vika joka pitää leikata. ei sillä voi muuten ajaa kilpaa ja reenaaminenkin on turhaa ku ei henki kulje... se on syöny sulfa ja kortisooni kuurit räkätautiin ja ollu levossakin. muuten se on tosi hienossa kunnossa ja pirtsakka tinttara. suunnitelmissa olis et ku saadaan vaihtaa kesä kengät alle aletaan senkin kanssa kulkea ihmisten ilmoilla ja aloitetaan hiitin tyngät... SIKÄLI MIKÄLI leikkuut sujuu ongelmitta ja joskus päästään ajamaan normaalisti...

Werkkuahan mä en enää aja tai mitään muutakaan. se on nyt eevan ratsuna. mä olen kaikkeni yrittäny eikä se tahdo juosta kilpaa se tietää maalipaalun ihan liian tarkkaan ja pari vikaa starttia olis saanu jäädä ajamatta mutta minkäs teet ne ajettiin kuitenki. 

 

tässäpä vielä mun hevosten yhteispotretti