nyt oli viimeinen kerta tällä erää dognessilla. BH lähestyy ja tunnelma tiivistyy.. ollaanhan me sitä jo kertaalleen kokeiltu mut mut saapi nähä mitä tulee.. mä LUULEN että jos me selvitään henkilöryhmästä ilman komplikaatioita ni se SAATTAIS mennä läpi...:0 noh...hölö ryhmää on nyt sit treenattu ihan tosissaan joka kerta ku on vaan ollu edes pari henlöö jota kiertää ympäri. palkannu olen patukalla jotta siihen tulis enemmän täpinää ja odottais sitä palkkaa niin ettei ne yhtään kiinnostais ne ihmiset.. (eihän se mitään tee mutta ku sen kuitenki pitäs tulla mun kans eikä jäädä juttelee..) Tänäänkin otettiin pariin kertaa ja toisella kertaa meni jo paremmin.. täytynee kokeessa kiertää pikkasen kauempaa ku nyt mä oon menny ihan ihmisiä hipoen niin että sitä ei kuitenkaan haittais vaikka niihin koskeekin... jostain syystä Tarmo oli taas ihan täpinöissä ku näki oosan... sekin tulee bh:seen. voi ku saisin olla numerolla 1 sais ekä suorittää kaikki alta posi eikä tartteis sit jännittää enää..
seuraaminen remmissä on vähän nykivää myös eli SEKIN sais mennä paremmin mutta sitä taitaa haitata sen remmin heiluminen siinä välissä ku ite pidän remmiä toisessa kädessä... *huoh* nää on näitä koottuja selityksiä.. on me perhana hinkattu bh:n liikkeitä et kyllä ne pitäs olla takaraivossa mutta mutta.. pitäs ja pitäs..
no me reenataan tää loppu aika tiiviimmin ku ennen ja sitten katsotaan minne se riittää. ohjaajan hermojahan tässä koetellaan. menin viimekskin niin tönkkiin etten edes ite kaikke muista mitä tuli töpättyä.. sitä ku ei jännittäs ni olis helpompaa ;)

NIII ja päivikin osallistuu bh:seen ;D me puhuttiin se ympäri :P