joo elikkäs eilen aamulla mun puhelin soi kuuden jälkeen ja mä olin valmis tappamaan sen joka häiritsee mua siihen aikaan vapaa päivänä.no rakas sisarenihan sieltä soitti ja kerto ikäviä uutisia :( Yrjön poika hevi oli nyt päässyt emännän niskan päälle ja yhteis elo oli mahdotonta. he olivat olleet ongelmakoira koulussa jne. mutta hevi ei vain  hyväksyny emäntää johtajakseen ja ainut mikä raukasee tilanteen on lauman hajoittaminen. Hevi on/oli isännän koira mutta työn takia emäntäkin joutuu hoitamaan koiraa. no pika palaveri puhelimessa äidin kanssa tuotti tuloksen että mä käytin koirat lenkillä ja hyppäsin junaan posotin oittiin otin koiran ja taas junalla takasin.. tulipa sitten hieman junailtua.. ;) tapanin päivä ajelua ;);D

matka meni hienosti koira oli oikein fiksu junassa ja asemilla ku vaihdettiin. toisille meinas alkaa rähisee mutta pikku muikkarilla remmistä se unohti taas muut.täytyy kyl sanoo ettei Tarmo käyttäytyis noin fiksusti VARSINKAAN kenenkään vieraan kanssa.. kotona oliki sit jännää ku etukäteen tiedettiin ettei Hevi tule toimeen muiden urosten kanssa ja Tarmokin on mikä on. mä laiton Hevin näyttely häkkiin makuuhuoneeseen ja ovi kiinni ja lähin hakemaan omia poikia tallilta. no ku tulin takas mulla oli tarmo remmissä tultiin siälle ni hevi oli väli oven takana.. oli sit tullu häkistä ja makuuhuoneesta ulos.. :O no tarmo käskyn alle makaamaan eteiseen ja hevi takas häkkiin.. (se häkki oli ihan ehjä!) sit toinen häkki kasaan ja sinne mattoo ja tarmo sinne. ja jes! mä selvisin siitä kunnialla 42 eikä koirat päässy rähisee.. sit lähettiin lenkille Hevin kans ja mä otin Tinton mukaan niin että tinto tuli irti. jännä koira tuo hevi toisaalta se ei muista välitä eikä se päälle ole menossa aivan sutena mutta murisee/räyhää tms. se tekee ku toi tinto tuli lähemmäs lenkillä. 'Hevi ei repiny eikä riuhtona ja muutenki oli tosi kiva lenkittää sit mä ruokin koirat ja telkesin ne omiin osastoihin ja sit yritettiin alkaa nukkumaan. pientä vaikerrusta kuulus Hevin häkistä se ei vissiin ole tottunu olemaan häkissä mutta sinne se rauhoittu eikä edes yrittäny ulos. loppu hyvin kaikki hyvin.. oli varsin värikäs päivä siis.

aamulla hevi lähti mukaan töihin ja takas ku tultiin se hengaili tossa sen aikaa että sain kaikille ruuat nenän eteen ja sit meni omaan häkkiin syömään nyt sieltä kuuluu jodlausta ;) täytynee lähteä ostoksille kokkolaan ku hevi tarttee eri ruokaa mitä noi toiset.