Elikkäs on loma lomailtu...
Tarmo ja Hevikin olivat osanneet käyttäytyä tosin kumpikin oli sitten niin paskasia ettei mitään määrää ja kotiin ku tultiin joutu kummatkin pojat pesuun.. vaiks ne ei kyl kauheesti siitä innostunu.. :P nyt on omenan tuoksuisia poikia mulla ;) Tallinnasta mää toin piiiiiitkän patukan ja yhen pannan sekä varoitus kyltin. muuta ei sieltä tähän hätään läytyny.. tosin nuokin oli 10 ekee ja tääl ne maksais 30.. kandes ostaa sielt :P

niin ja nyt mä sain oman kameran joten ei ole niiin vanhoja kuvia enää jahka saan kuvat vain siirrettyä koneelle :P

Tinde pääs parturiin ja näki oman rotusia naisia se oli ihan hoo moilasena eikä alkuun osannu edes leikkiä niiden neitojen kanssa:D  tosin toinen niistä naisista on Tinton sisko ja ne sit vähän pöllyytti poikaa.. :)

Tänään kävin katsastuttamassa auton ja otin Tarmon mukaan. siin me sit lenkkeiltiin katsastuksen ajan ja parkkipaikalla mä otin seuraamista ja luokse tuloja. ekassa luokse tulossa se törmäs raakasti, toiseen mä otin sen vastaa polvella johon se törmäs ja sit 3. kerralla se tuli rauhallisesti ja ihan eteen :) muutama toisto viel ja hyvin meni. seuraaminen ei ollu parasta mahdollista mutta siel oli niin paljon häiriötä etten mä kuitenkaan ole pettynyt. ihan ok suoritus. sit mentiin odottamaan auton avaimia ja papereita ni me ooteltiin siellä sisällä ja siel oli paljon ihmisiä mut Tarmo oli reipas eikä pahemmin hötkyilly.. yks papparainen häiriköi niin et tarmo meni sitä kattomaan ja se rapsutteli mut sit tajus lopettaa ku mä vaan käskin tarmon takasin sivulle istumaan. mä olin aika ylpee ettei se kuitenkaan hötkyilly vaan istus nätisti ja me jouduttiin odottamaan aika kauan.. :D:D