eilen oltiin sannalla ja maralla kylässä melkein koko päivä. käytiin moikkaamassa luppista1248544.jpg
ja sit katteltiin leffoja.. (mä reippaana tyttönä otan näenmä aina kuvia ku on jo pimeetä..) pojat sai painia ja vauhtiakin riitti :D
 1248516.jpg1248514.jpg
Tarmokin pääsi kyläilemään ja se oli ihmeissään ja touhua täynnä. ihme kyllä se rauhoittu nopeesti(vissiin sen takia ku niillä oli just lämmitetty ja siel oli kuuma.. ;))1248518.jpg
Tarmo otti vartio paikan käytävältä mistä se näki meidät makkarissa ja maran keittiössä yhtä aikaa ;) tiukka vahti :P

reenattiin tänään oikeen kunnolla ;) Tarmon kanssa BH-hommaa ja Hevin kanssa hengailtiin muuten vaan..
Mä otin palkaks uuden patukan(mä tiedä pitäs pitää rauhallisena.. sori veijo ;)) ja sit liikkeestä maahan ja istumaan menoa sekä luokse tulo reenattiin usealla toistolla. valmisteleva liike ok eikä Tarmo edistäny seuraamisessa. liikkestä istuminen meni ok MUTTA liikkestä maahan meno... monta kertaa se jäi vaan istumaan!! ihan niinkuin ei tietäis edes mitä maa tarkoittaa.. *huoh* no sit mä otinki pelkkää maahan menoa ja nopealla palkkauksella 10 krt peräkkäin ja alko maahan meno luistaa sit ihan pari askelta eteenpäin ei edes seuraa komennolla ja sit maahan ni jo autto! sit taas muistu mieleen et mitä se maa tarkoitti :)  sen jälkeen kokonaisuudessa liikkestä istumine, maahan meno ja luokse tulo onnistui hyvin :D sit mentiin autoon ja tuntu sille että Tarmokin oli tosi tyytyväinen :D
palkkana patukka on kiva mutta mulla ei ole vieläkään sitä tatsia kunnolla mitä sen käyttämiseen tarvitaan ja Tarmo nousee niin korkeelle(vietissä) ettei mitään määrää ja mä joudun paljon varmistelemaan ja "piilottamaan" patukkaa niin että se keskittyy tekemään sen mitä mä käsken eikä vain saalista patukkaa. mutta mä reenailen tälläi pikku hiljaa jospa se tyyli löytyis ja homma alkais skulaa paremmin.. :D

Hevin kanssa mä aattelin vaan leikkiä ja sen varjolla pari juttua tehdä.. poika tykkää saalistaa patukkaa mutta ei ala veto leikkiin vaan puskee mua päin!! miks? mä yritin vahvistaa sitä ku edes vähän vetää ja ns. voittaaa mut ei se tajunnu en vissiin ollu tarpeeks nopea.. :(  no sit mä otin luokse tuloja monta ja pikkasen seuraamista. mun mielestä Hevi ei oikein tiedä kuin se tulis sivulle.. edestä vai kiertäen takaa. se istuu vinoon melkein aina eka ja sit uudella käskyllä korjaa. seuraaminen on oikealla kohdalla, katse kontaktia ei ole juurikaan joskus se vilkaisee..