Dogit oli reippaita ja teki sivulla olo harjoituksia ja maahan menoja sekä luoksetulot. kivasti ne jo toimaa :) Rokki on rohkaistunu jo kauheesti siitä mikä se oli tullessaan Kipalle. Eemilhän on ollu reipas koko ajan.

Tarmon kanssa kentällä otettiin ilmasua Maarit toimi MM:nä. ja mä perhana unohdin liivit kokonaan :( että mua harmitti. eka kaikki muu oli kiinnostavaa ja se kävi kusellakin mutta sit otettiin uusiks ja tulihan se haukku sieltä oikein kivasti :)

sit ku kaikki oli ottanu ilmasut ja vähän muuta lähettiin metsään. Tarmo sai olla ihan ekkuna toiminnassa.

Löytö treeni:

 2 löytöä. vasta tuuleen kumpikin. MM lähti "kiljuen" ja eteni aina 50m asti ja meni piiloon. T sai nähä sen alun mut sit käänsin sen pois päin. sit painetta pyttyyn ja UKKO. lähti tosi hyvin ja suoraan ja heti löyty ukko. oikein bueno suoritus :D leikittäen tuotiin pois ja seuraavalle MM lähti meidän edellä alueella ja sit samanlainen lähetys taas.. eka T lähti suoraan ja kovalla vauhdilla mutta sit kaarto jyrkästi vasemmalle teki sahalaitaa hieman (nenä oli aikas alhaalla :/ ) mutta kas vain sai hajun ja löys ukon kuitenki hienosti.
mä suunnittelin et vain kaks löytöö otettaan ja mua jäi vähän epäilyttää ton toisen jälkeen oisko pitäny ottaa perään lähetys vielä mutta siinä tohinassa se sit jäi.

kaikkien reenattua otettiin sit viellä kuvia ja Tarmo pääs haukkumaan Baby Pinkin mannekeerausta ;) sille jäi siitä (siis Tarmolle) hyvä maku ja pieni palo vielä ku lähettiin pois :D

loppujen lopuks mä oon aika tyytyväinen näihin treeneihin :) huomiseks olis tarkotus pitää vapaa päivä T:lle muiden hommien takia mutta torstaina palataan taas asiaan ;)