Hallilla oltiin taas :)
ekaks Tarmo. seuraamista lyhytta suoraa paljon käänöksiä. MUN mielestä se on rauhallisempi ja oikea paikka pysyy paremmin. jos alkaa edistämään tai kuihalemaan oon vaihtanu suuntaa, pysähtynyt tms. jotta se joutuu taas keskittymään muhun.nyt oli ihan ok hommaa.. sit liikkesti istuminen ja maahan meno hyvin meni :)  luokse tulot olis voinu olla vauhdikkampia mutta se tuli suoraan eteen. Hyvä :D

sit Veijon kans funtsailtiin et miten meijän pitäs jatka eteenpäin jotta jotain saadaan aikaiseksi ja se prkleen bh KUNNIALLA läpi... noh se vaatii vaan kertausta kertauksen perään.. ja useesti.. joten mun pitää potkia itteeni persiille :P

Ai niin ja Tiina kuvaili meitä!!! nyt vaan ootellaan että se saa ne  kuvat koneelle niin että mä pääsen laittamaan Teillekkin kuvia meistä :P se ei kyllä onnistunu kauheen hyvin ku toi ukkeli jättää takajalat selkeesti liian paljon mahan alle ja sithän se vasta tyhmä näkönen onkin.. huoh... pitäs siis reenata sen kans OIKEETA NÄYTTELY SEISOMISTA... kuulemma olis ryhmä näytelmät ylihärmässä helmikuussa sinne vois yrittää tunkee jos vaikka tulis sukulaisiakin sinne ;P noh ootellaan nyt niitä kuvia.. TIINAA hopi hopi.. :P

Hevikin pääsi kehiin kun sillä on alkanut selkeesti olemaan tylsää... ;) senkin kanssa seurailtiin pariin kertaan tein liikkestä istumisen ja maahan menon ja ne  onnistuu kyllä mutta sit kun palaa koiralle se joko nousee ylös(maahanmenosta) tai menee maate(istumisesta)!!! ja vaikka kuin monta kertaa mä yritin ja sit päätin etten enään yritä!pitää kotona reenailla jos vaikka sais sen pois. siis mä en ole sitä pitämässä mutta koira vaan on alkanu tehä pieniä kiusoja ja mä aattelin että se on tekemisen puutetta joten vain ja ainoastaan siks mä sitä vähän reenaan.

 se ei ole jäämässä mulle.

Hevistäkin otettiin kuvia ja jos Tarmoa oli hankala kuvata ni Hevi oli ihan mahdoton.. ei hetkeäkään paikallaan ja sit jos oli ni ihan eri suunnassa ku kuvaaja.. ;)

möllitokoa veijo piti meille ja se sano että koira tekee ihan jees 8:n ja 9:n liikkeitä(se ei siis arvioinu muuta kuin koiraa)seuraamisessa ja istumisissa. :D Tästä sais vielä joku kivan harrastus koiran jos tahtois..

niinhän se Tiina sai kuvat nettiin ku mä tämän olin kirjoittanut. joten Tässä poikien poseerauksia :)1200764.jpg1200770.jpg1200765.jpg1201235.jpg

siin on kuva arvoituksia.. mikä kuva on kummankin :P

ISO KIITOS TIINALLE KUVISTA!!!