onpa unehtunu kirjoittaa taas... no tässä välissä Laila ja Jorma kävi näytelmissä josta kummatkin nappas puhtaan 2:sen 

 

näytelmä päivä oli aikas tapahtuma rikas koska aamulla navetassa mä loukkasin jalan ja melkein jo jätin kummatkin pois ku en ite ois voinu siitä esittää. mut onneks Juha tuli hätiin ja lupas esittää kummatkin. sitten mää ne kelkoin autoon ja BWT:lle siellä Mallan kanssa laitettiin ne karsinoihin odottaan vuoroaan ja ku aika tuli vietiin ne Juhalle joka juoksi ja esitti kummatkin. Hienosti kummatkin esiintyi ja olen tosi tyytyväinen. Jorma on kohonnut huimaan 151cm korkeuteen edestä ja takaa ja Laila on edestä 147cm ja takaa 149cm eli vielä takakorkea :D  se ei siis jää ihan ihan kirpuksi 

 

no ku näytelmät oli ohi menin mää ite lääkäriin ja lopputulos oli että mulla on murtuma jalassa. alku näytti lupaavalle että pystyn ja voin kuitenkin reenata hevosia ihan normaalisti vaan tää viikko muutti kaiken ku jouduin leikkaukseen ja nyt jalkaa ei saakkaan käyttää ollenkaan Onneksi tytöt on ollu reippaita ja auttanu hevosten ja Tarmon hoidossa huimasti niin että ne pääsee ulos, saa ruokaa ja ovatpa vähän liikuttaneetkin niitä parin viikon päästä mä luultavasti pääsen jo paremmin liikkumaan ku tikit otetaan pois ja kipsi vaihdetaan uuteen.

 

Laila on ollu myytävänä jo kokeesta asti ja paljon siittä on soiteltu mut mä en tingi hinnasta ja haluan rahat kerralla, en osissa. joten vielä se on mun. Sini on ainakin vielä kauheen tyytyväinen ku se niin tykkää siittä. kai se on opetettava ajamaankin Lailalla ni se voi innostua ostamaankin sen pois multa.

 

kovasti olis tarkoitus ajaa kilpaa mut katsotaan katsotaan....