menny bh:koe läpi paska juttu ei auta ku reenata ja mennä uudestaan..
maanantai, 3. syyskuu 2007
menny bh:koe läpi paska juttu ei auta ku reenata ja mennä uudestaan..

1v

melkein 2v


melkein 2v


Luppana 1998-2008

Tinto 2000-2010
sepustuksia mm mun karvalapsosten (Tarmon RWU, Joren sh o ja Lailan lv t) touhuista ja ehkä vähän muustakin ;)
Kommentit