keskiviikko, 14. toukokuu 2008
Wermuntti
käväs harkkareissa ja oli ihan ok 3. ;) pikkasen liian kovaa tuli ajettua mut ihan jees suoritus reeni määrään nähden.. ehkäpä mekin päästään spurtille kohta :D
keskiviikko, 14. toukokuu 2008

1v

melkein 2v


melkein 2v


Luppana 1998-2008

Tinto 2000-2010
sepustuksia mm mun karvalapsosten (Tarmon RWU, Joren sh o ja Lailan lv t) touhuista ja ehkä vähän muustakin ;)
Kommentit