on tullu vaikka ja kuinka Tarmollekkin en vain ole saanu aikaiseksi kirjoitettua. hakua on reenattu enemmän ja vähemmän nyt työn alla on ollu ilmaisun vahvistaminen. eli maalimies aika lähelle ja haukuutta Tarmoa niin kauan että mä olen siellä. alkuun Tarmo pätki haukkua ja selvästi väisti mua ku tulin lähelle mutta nyt alkaa jo haukku olemaan voimakkaampaa ja se ei pätki ku vähän joskus. tänään otettiin pitkästä aikaa pari löytöö jotka oli aikas pitkällä. ekan lähetys oli multa ihan väärästä paikkaa ja koira haahuli paljon sit mä käski MM:n ylös ja siirrytttiin vähän toiseen paikkaaan (tarmo ei nähny MM:stä)  ja uus lähetys nyt homma toimi paremmin ja haukku oli hyvä ja voimakas eikä pätkinyt ollenkaan(en menny mm:lle) toinen pisto otettiin näkölähtönä sit tarmo ympäri ja MM liikkui sivuttais suunnassa vasemmalle n.10m sit hetsaus ja UKKO Tarmo teki tosi hyvän piston. eka suoraan eteenpäin takarajalle asti ja sit kaarto eka oikeelle ja sit vasemmalle ja just ku olin sanomassa et nyt se meni liian kauas alko kuulua hyvä haukku! mä olin tosi tyytyväinen :D

ennen sirpan ja ismon tuloa(muita ei ollu!) me tehtiin esine ruutua esineenä oli n10cm pitkä ja 1cm paksu kumiletkun pätkä 4 kertaa mä sen sinne vein ja yritin oikeen huijata Tarmoa mut joka kerta se sen sieltä toi takas :D kerran se oli ihan takakulmassa :D tuntuu olevan aika helppoa sille toi esine ruutu juttu pitänee suurentaa aluetta ja alkaa tekemään niin kanssa ettei se nää ku sinne vien jotain :)

Jore on lenkkeilly reippaana jo monta kertaa tänään käytiin jo metsälenkki ja werkku oli henkisenä tukena. muuten menee ihan hyvin mutta se tuppaa kattelemaan kaikki kivet, puukasat, postilaatikot yms. autoista se ei tuumaa mitään ihan sama tuleeko ne vastaan vai takaa vai samaan aikaan :D