tänään reippailtiin taas poikien kans.. eka koko kööri lenkillä ja sit tinde autoon ja neekerit vaan irti.. yritin mä ottaa kuvikin mut onnistumis prosentti ei ollut kauheen hyvä.. täsä muutama otos..1250432.jpg1250434.jpg1250436.jpg1250440.jpg
lenkkien ja leikkien jälkeen mä reenasin tarmon kans.
ensin mentiin suoraa edes takas.. mä kokeilin kuin kauan se sitä kestää.. ja monta kertaa sai mennä edes takas ennen ku alko herpaantumaan :(palkkana oli se patukka mutta se pysy kainalossa kokoajan)sen jälkeen mä tein 2 kertaan bh:n seuraamis kaavion kokonaisuudessaan.muuten olin tyytyväinen mutta nyt liikkestä istuminen ei onnistunu!! vaan aina Tarmo meni maahan..*huoh* siis mä en tajuu.. no sit mä otin muutaman kerta vain liikkestä istumisen ja heti ku istu palkkasin patukalla tooosi lyhyt leikki ja sit taas uudestaan 3onnistumista perä jälkeen ja  me sit lopetettiin.. mut mä en nyt tajuu mitä mä teen niin että se vuoron perään ei muka ymmärrä käskyä ja tekee toisin... MITÄ MÄ TEN VÄÄRIN?? no huomenna on reenit dogness-hallilla ja mä vaivaan muita tällä onkelmalla.. ;)

Jortsukin pääsi töihin tänään ;D  tässä todistus aineistoa :D1250461.jpg1250470.jpg
se on aikas hieno poika vaikka ite sanonkin :p