duunailtiin tällä kertaa hallilla..Tarmon kans mentiin sisälle ni se vaan pillitti Iisan perään!! koskaan aikasemmin se ei ole tehny niin ja mä olin varma ettei meidän bh:sta tulis yhtään mitään.. vaan yllätys yllätys Tarmo kokos ittensä kuitenki aika hyvin ja bh meni hienosti.. menis vaan oikeissakin kokeessa sit joskus samanlailla...mä otin sen samaan malliin ku kokeissakin, tosin liikkeestä istumisessa kehuin hyvästä istumisesta. liikkestä mahan menossa Tarmo jäi istumaan ja mä annoin toisen käskyn sit se meni maahan. seuraamisret oli ihan jees remmissä ja ilman remmiä hyviä.. erittäin tiivistä... :D täys käännöksiä sais hioa vielä. remmissä Tarmo ei juurikaan edes kunnolla kääntyny kuhan vaan seuras mua..irtaallaan taas oli paljon parempi. tosin irtaalla kontaktikin oli tosi hyvää :) henkilö ryhmässä ei ollu mitään onkelmia kummallakaan kerralla.  paikallaan makuussa Tarmo oli hyvin ja rauhassa eikä edes meinannu lähteä minnekkään.

 mä itse olen tosi tyytyväinen koiraan. vielä ku ohjaajankin sais pysymään yhtä rauhallisena ja rentona.. porukka nauro et mä oli ihan rento verrattuna siihen bh:kokeeseen syksyllä.. siellä mä oli ku tönkkö suolattu silli.... nooh..  kyl tää tästä.. Päivi kuvailikin siellä jospa saataisiin sieltä jokunen kuva tänne näytille taas :)